Dell Monitor Dell ST2010-BLK


Haha, tajuk entri tu macam nk promote monitor pulak.
Tapi cerita sebenarnye, aku cuma nak menyatakan kepuasan hati je..hehe..setelah hampir setahun bersabar (disebabkan kekangan kewangan) dengan skrin laptop aku yang asyik berkelip tu, aku pun mula la pikir nak selesaikan masalah tu. Mula2 tu, aku ingat nak baiki skrin laptop tu, pergi tanya kat kedai dia cakap nk baiki skrin kelip2 tu kena stanby dalam 450++. Pastu aku terpikir la, kalu aku beli monitor besar pun ok jugak, nak dekat sme je harga dia. Cari punya cari, jumpa la dell monitor ni, harga dia 459 je..haha..Dah tak payah pening2 nak tengok skrin kelip2, sekarang ni nak tengok skrin pun sampai kena toleh kiri kanan (wideskrin la katakan):))


1 comments:

brandon flowers said...

seronok ye ada monitor baru